Garantie en reparatie

Hoe meld ik een reparatie aan?

Je kunt een reparatie eenvoudig via de e-mail aanmelden. Stuur een e-mail naar klantenservice@digiwelzijn.nl  en vermeldt het factuurnummer, het product,  het probleem (indien mogelijk foto’s). Wij nemen contact met je op en geven aan hoe je het product kan opsturen voor een reparatie. 

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in beginsel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en/of het moment van defect doen wij dit door vervanging of reparatie.

Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik en val- en stootschade, tenzij anders staat vermeld.

Moet ik mijn product opsturen?

Ja, in de meeste gevallen zal het nodig zijn om je product naar ons op te sturen. We begrijpen dat het lastig is om je product te moeten missen. Daarom zorgen we ervoor dat we jouw product zo snel mogelijk repareren of vervangen.

Winkelwagen
Scroll naar boven